چطور یک برنامه تمرینی با کیفیت بگیرید که سریعتر به نتایج دلخواه برسید؟

برنامه تمرینی

کیفیت برنامه تمرینی هم به مربی و هم به مراجعه‌کننده ربط دارد. پس بهتر است بیشتر راجع به دریافت برنامه باکیفیت صحبت کنیم. هر فرآیند خریدی سه مرحله دارد که دریافت برنامه نیز خارج از این قاعده نیست. این سه مرحله شامل خدمات دریافتی قبل از خرید، خرید و بعد از خرید می‌شوند. پس در فرآیند دریافت برنامه تمرینی به این سه مرحله دقت کنید.

برنامه تمرینی بدنسازی

دریافت برنامه برای رسیدن به تناسب‌اندام بسیار راحت شده است. اما نباید فراموش کنید که ورزش شمشیر دو لبه است. همانطور که می‌تواند باعث افزایش کیفیت سلامتی شود، توانایی ایجاد آسیب‌ها و خسارت‌های جبران ناپذیری را دارد. پس نمی‌توان به هر برنامه‌ای اعتماد کرد. در این مقاله راجع به نحوه دریافت برنامه بدنسازی با کیفیت، ایمن و اثرگذار صحبت می‌کنیم.

 

قبل از دریافت برنامه: آیا پاسخ تمام سوال‌ها و ابهام‌های ذهنی شما رفع شده است؟

قبل دریافت برنامه سوال‌هایی در ذهن شما وجود دارد. پرسش‌های شما در اولین مرحله بهتر است فراتر از هزینه برنامه یا باورهای غلط رایج داخل باشگاه باشد. این سوال‌ها ممکن است درباره مربی، برنامه تمرینی و شرایط خودتان باشد. شما باید بتوانید قبل از ثبت سفارش برای دریافت برنامه تمرینی پاسخ سوال‌های خود را بگیرید. به‌عنوان مثال ما در سایت بدنتوبساز در صفحه مخصوص به دریافت برنامه سوال‌های رایجی که مراجعه‌کنندگان از ما می‌پرسند را از قبل پاسخ دادیم. بااین‌حال بستری فراهم کردیم که در صورت نیاز برای دریافت مشاوره مراجعه‌کنندگان می‌توانند درخواست رزرو مشاوره ثبت کنند تا ما با آن‌ها تماس بگیریم. شما هم می‌توانید برای دریافت برنامه تمرینی خود اینجا کلیک کنید. پس از برطرف شدن سوال‌های ذهنی و اطمینان از انتخاب درست، برنامه خود را سفارش دهید. درصورتی‌که با اعتماد و اطمینان برنامه خودرا سفارش دهید، آرامش ذهنی دارید، با تعهد و انرژی بهتری تمرین می‌کنید و قطعاً دستاوردهای بیشتری خواهید داشت.

خرید برنامه تمرینی: آیا به‌راحتی می‌توانید ثبت سفارش کنید؟

روند ثبت سفارش برنامه تمرین باید آسان باشد و به‌راحتی بتوانید برنامه خود را ثبت کنید. آیا اطلاعات سلامتی شما دریافت می‌شود؟ آیا انجام این فرایند ساده است؟ پس از اطمینان از خرید در سایت بدنتوبساز به‌راحتی با چند کلیک می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و لینک پرونده سلامت برای شما ارسال می‌شود تا اطلاعات خود را وارد کنید. پرونده سلامت بسیار مهم است اطلاعات سلامتی، سبک زندگی و اندازه‌های بدنی شمارا دریافت می‌کند. هرچقدر اطلاعات بیشتر و صادقانه‌تری در اختیار بگذارید، برنامه باکیفیت‌تر و مناسب‌تری برای شما طراحی می‌شود.

بعد از خرید برنامه تمرینی: آیا پس از خرید پشتیبانی نیز وجود دارد؟

بعد از دریافت برنامه تمرینی نیز ممکن است سوال‌هایی برای شما پیش آید، آیا برنامه‌ای برای پاسخگویی به سوال‌های شما وجود دارد؟ پس از خرید برنامه  بعضی حرکات ممکن است برای شما ناآشنا باشد و نیاز به راهنمایی داشته باشید. با هدف اجرا هر چه‌بهتر برنامه این راهنمایی بهتر است دقیقا توسط مربی و مجموعه‌ای انجام شود که برنامه را از آن‌ها دریافت کردید. به‌عنوان‌مثال پس از ثبت سفارش در سایت بدنتوبساز می‌توانید سوال‌های خود را از طریق واتساپ بپرسید. درصورتی‌که در مورد حرکات سوالی دارید، ما برای شما بانک حرکات بدنسازی را آماده کردیم که حرکات توسط ابوالفضل فیروز و به زبان فارسی اجرا و آموزش داده می‌شود. با مراجعه به بانک حرکات بدنسازی می‌توانید شکل صحیح اجرا حرکات را باکیفیت بالا مشاهده کنید.

 

 

نویسنده: ابوالفضل فیروز

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد